صدرا

در این وبلاگ من از نازنین پسرم و برای او می نویسم..

صدرا

در این وبلاگ من از نازنین پسرم و برای او می نویسم..

صدرا داره یه دندون!

بالاخره بعد از کلی ناز و کرشمه و بیخوابی و بدح=خلقی اولین مروادید گل پسر من زد بیرون..

۲۷ خرداد صبح متوجه شدم صدرا داره دندون در میاره.. اونقدر ذوق زده شده بودم که اشکم دراومد..

دو روز بعدش هم دندونش میخورد به قاشق و صدرا می داد و الان دیگه آقا صدرا می تونه گاز بگیره..

خداروشکر تب و اسهال در کار نبود..

اما دیگه جشن نمی گیرم.. چون بیست روز دیگه تولد صدراست..

فقط آش می پزم در اولین فرصت..

واقعا امسال سال پر از لذتی بود.. هر اولینی که برای پسرکم پیش اومد من را به اوج رسوند.. دندون در آوردن هم یکی از اونها بود.. تازه از الان شروع شده..

بعضی وقتا یادم نیست دندون در آورده و دندونش را با گاز پاک نمی کنم..

دیگه هم اینکه پنجشنبه اول تیر من و صدرا به یک تولد مامان نی نی ای دعوت شده بودیم..

تولد دوست ناز صدرا آوین کوچولو.. تجربه خوب و سختی بود.. ۸ تا نی نی حدود یکسال و یک دختر ۲-۳ ساله با ماماناشون.. خیلی خوش گذشت به ما..

فقط نکته حال گیری اش این بود که من نمی دونستم دوربین شارژ نداره و تا اومدم اولین عکس را بندازم دوربین خاموش شد

پسر کوچولوی من دیگه دستش را به همه جا می گیره و بلند میشه و روی پاهای کوچولوش می ایسته..

همچنان عاشق آب و آب بازی و حمام و فواره و اینهاست..

دیگه هم دندون داره... من براش شعر می خونم:

صدرا داره یه دندون       قند می خوره از قندون

فرشته ی مهربون        براش آورده دندون*


* شعر را از جشن دندونی آروشا خانوم برداشتم..



1


2


3




نظرات 5 + ارسال نظر
Kamrooz جمعه 2 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:53 ب.ظ

موفق باشید. وبلاگ خاطرات مهاجرت به آمریکا

http://www.steamboatman.blogspot.com

من و پنجاه درصد خودم سه‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:55 ب.ظ http://parsara.persianblog.ir

عزیزم چه نازه ماشالا...........بوس

دایی کوچیکه سه‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:08 ب.ظ

قربــــــــــــــــــــونش برم با اون دندونش

Oracle دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:51 ب.ظ

morvaarid koochooloosh mobaarake :) ishala hameye dandoonash bedoone tab o be rahati darbiad :) in posteto rooze tavalode ava neveshti

ممنون عزیزممم.. تولد آوای گلم مجددا تبریک

فرزانه دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:50 ب.ظ http://www.sadragolden.blogfa.com

وااااااای یعنی من عاشقتم پسر خوشگله
دندون خوشگلت ... مرواریدت مبارک باشه عسل من

ممنون خاله فرزانه جون

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد