صدرا

در این وبلاگ من از نازنین پسرم و برای او می نویسم..

صدرا

در این وبلاگ من از نازنین پسرم و برای او می نویسم..


17 فروردین 92 پایان شیرخوارگی تو بود

و

18 فروردین 93 پایان پوشک.. هوراااااا

..............................

چند روز پیش مهدی گفت دوستی عروسیش است و دعوت کرده

صدرا گفت مامانم منم می بری؟

گفتم بله اگه بریم شما را هم میبریم..

گفت شما هم میای مردونه ؟

گفتم نه نمیشه

گفت اما اگه تو قطار عروسی بگیرن شما می تونی بیای میردونه ؟!!!


پ.ن: برای صدرا سوال بوده چرا مترو زنونه داره اما مردونه اش زن ها هم میرن چون کلا تفکیک زنونه مردونه براش جا نمی افته :)


...................................


ثبت موقت از 14 دی 92

می گم صدرا اسم کاملت چیه؟ می گه بذار فکر کنم.. درواقع محمد صدرا

مامان این قالب یخ را آب کنم بذاریم یخچال خودش را بگیره

مامان آدم برفی کوچولو را کی درستش کرده؟ من درست کردم؟