صدرا

در این وبلاگ من از نازنین پسرم و برای او می نویسم..

صدرا

در این وبلاگ من از نازنین پسرم و برای او می نویسم..

سیزده به در



سلام..
مامانم دید صرف نداره ماهی بیست هزار تومن بده سرزمین رویا موهام را کوتاه کنه برا همین خودش دست به کار شد و موهای من را خوشگل کرد...

ادامه مطلب ...

صدرایی و اولین پیک نیک در هشت ماه و نیمه گی




پسر دوست داشتنی من.. عشق من..
یازدهم فروردین اولین پیک نیک را تجربه کردی.. با بابایی مامانی و خاله ریحانه و عمو مسلم و دایی حسن و دایی حسین و مامانی من رفتیم شیان و کلی خوش گذشت و چه بارونی بارید.. حالی کردیم..
من از مامانی اینا خواستم که به جای اینکه خونه دعوتشون کنم غذا بپزم بریم یه جایی هوا بخوریم این شد که رفتیم شیان و چه خوب که هوا هم ابری بود و بارون هم بارید..  البته شما و بابا مهدی از اول رفتید تو چادر که شما سردت نشه.. خیلی بهت خوش گذشت عزیزکم..
تو این روزای شلوغ پلوغی که به دید و بازدید گذشت شما حسابی ددری شدی.. حسابی دل همه را بردی و با اون لبخندای بی نظیرت از مهمونا استقبال کردی.. حسابی مهمون نوازی.. زنگ درمون این روزا حساست کرده.. هر کجا هم که رفتیم خیلی آقا بودی و دیگه غریبی نمی کنی..
خیلی زودتر از چیزی که انتظار داشتم سن غریبی کردنت گذشت..
اصلا از وقتی که خودت میشینی و دنیا را جور دیگه ای می بینی خیلی تغیرات کردی..
دیگه خودت از حالت نشسته سینه خیز میشی..
سرعت سینه خیز رفتنت بالا رفته و عاشق ریشه فرش هستی و کلی با انگیزه برای رسیدن بهش سینه خیز می ری..
عاشق دوربین و کنترل و گوشی موبایلی..
هنوز چهار دست و پا نمی ری..
هنوز دندون نداری..
همچنان شبا زیاد بلند می شی از خواب..
همچنان اعتراض می کنی..
و همچنان من دیوانه وار عاشقتم.. و عاشقتم.. و عاشقتم..
لوست می کنم و لای پرهام نگه می دارم.. و به روشم ایمان دارم..
راستی یک شب شام رفتیم خونه خاله ریحانه و خاله با یه اسباب بازی باحال شما را پا گشا کرد!!! کلی هم شاکی بود که تو این هشت ماه تا حالا نرفتیم خونشون.. انصافا هم حق داشت...
خلاصه من موندم از چهاردهم فروردین به بعد چی کار کنم با یه پسر ددری شده...
دوست دارم کوچولوووووووووووووووووو

ادامه مطلب ...

اولین نوروز در ۲۵۰ روزگی



قربونت برم که عیدی بگیر شدی..
اولین عیدیت را ما بهت دادیم.. یک تیشرت سفید خوگشل..
بعدش باباچونت(بابای بابا) بهت ۳۰ هزار تومن داد
و بعدش بابایی (بابای من) بهت ۱۰۰ هزارتومن داد
دایی ها یک کتاب پارچه ای دادن
خاله هم یک دونه از این قاب ها که قالب دست و پاست بهت داد..
عزیزممممممممم
اولین نوروزت مبارک