صدرا

در این وبلاگ من از نازنین پسرم و برای او می نویسم..

صدرا

در این وبلاگ من از نازنین پسرم و برای او می نویسم..

صدراپاپا عوض میشه


قبل

بعد

امروز سه تایی با هم رفتیم سرزمین رویا که موهای جنابعالی را کوتاه کنیم..
اولش اصلا دلم نمی خواست موهات را کوتاه کنم چون می دونستم نمی ذاری
برای همین به بابا گفتم یا بریم سرزمین رویا یا خودم نوک ماهت را می زنم که تو چشمت نره..
بابا هم گفت فرقی نداره خودت بزن.. اما یکم بعدش دیدم اینجوری رسمی و مرتبی که دلم می خواد باشی نیست برای عید.. این شد که امروز سه تایی رفتیم و موهای خوشگلت را کوتاه کردیم..
من عاشق اون موهای فریت و اون چهره با نمکتم که دلم براش تنگ شده..
البته تو عکس دوم هم تو خسته بودی هم من یهو کمرم گرفت نمی تونستم عکس بندازم خندون نشده عکست شرمنده..

نظرات 8 + ارسال نظر
فرزانه یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:53 ب.ظ http://www.sadragolden.blogfa.com

صدرااااااااااااااااااااا عزیزم خیلی عوض شدی خوشگل خاله ... میبوسمت هزارتااااااااا

ممنون خاله فرزانه جون

من و پنجاه درصد خودم دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:24 ب.ظ http://parsara.persianblog.ir

بسیار زیبا...........

محبوبه مامان الینا پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:28 ق.ظ http://elina1fereshteh.niniweblog.com/

چه تغییر بامزه ایدر هر دو حالت زیبا و جذابه صدرا جووووون زهرا جون خبر مارو نمیگیری

شرمنده دوستم.. خیلی خیلی گرفتارم و کم میام نت حتما میام پیشت الان

دایی کوچیکه جمعه 27 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:07 ق.ظ

موهاشو زدی خیلی خوشگل شده و بزرگتر ن و تازه خیلی قشنگم میگه بیامیگه بیا

دادی دادی دادی.. بیا.. بغل..

مرجان جمعه 27 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:30 ب.ظ

http://koodakane.net/gallery.html
من همین الان عکس آقا صدرا توی آتلیه سارا(خواهرساناز-مامان سام)
دیدم. با همین لباس و شلوار قهوه ای مثل یک گردو نشسته. اینقدر ذوق کردم. مثل ندید بدیدا!


پارسال همین موقع ها رفته بودیم آتلیه..
پسرم پارسال توپولی بوده همه لباساش را سایز برگتر می گرفتم امسال لاغر شده لباساش هنوز اندازه اشه.. یعنی من امسال فقط برای صدرا یک بلوز پاییزه خریدم ها
ممنون که بهم گفتی
ما این عکس را روی شاسی مربع دادیم و به دیواره

Oracle سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:21 ق.ظ

elaahiiiii... mashaalaaah... kheili naaz shodeh, kheili ham behesh miad, ama chetori delet ooomad???????

خیلی سخت بود واقعا اما می خواستم برای عید موهاش مرتب باشه..

من و پنجاخ درصد خودم........... سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 04:50 ب.ظ

عزیزم......

خاله زهرا چهارشنبه 30 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 05:52 ب.ظ http://www.negar-koochooloo.blogfa.com

ســــــــــــــــــــلام گلـــــــــــــــــــــم
سال نو رو ب خودتو و این نازنین خاله تبریک میگم !

سلام دوست خوبم سال نو بر شما هم مبارک باشه..

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد