صدرا

در این وبلاگ من از نازنین پسرم و برای او می نویسم..

صدرا

در این وبلاگ من از نازنین پسرم و برای او می نویسم..

اولین سرماخوردگی...

گل پسر من این اولین سرماخوردگی است که اینقدر زود تجربه اش کردی.. کاش می شد امسال سرما نخوری و ضعیف نشی.. اما به هر حال پیش اومد..

یه مقدرای سرفه می کردی ولی تب نداشتی.. ولی خوب بینی ات هم گرفته بود و احساس می کردم سینه ات خس خس می کنه.. بردیمت دکتر و گفت بلههههههههههههه.. سرماخوردن ایشون...

اسهال هم هستی.. در عرض 2 روز 30 تا پوشک مصرف فرمودی مامان جان!!!!! و ببین مامان طفلکی ات چی کشیده این 2 روز که هر بار هم شما را شسته..

منم خیلی سرماخورده ام.. و به استراحت احتیاج دارم ولی شما شب ها هر 1ساعت و نیم یه بار از خواب بیدار می شی و شیر می خواهی..

راستی این دارو های سرماخوردگی را چنان با اشتها می خوری که انگار داری یه غذای خیلیییی خوشمزه می خوری و البته خوردن را هم یاد گرفتی و دیگه بیرون نمیدی.. فکر کنم حسابی غذا هم دوست داشته باشی..

ماه پیش که بردیمت پیش دکتر مرندی، من گفتم آقای دکتر صدرا خوب شیر نمی خوره فکر کنم غذا می خواهد.. دکتر هم خیلییی جدی گفت: اگه غذا می خواهد باید 2 ماه صبر کنه
راستی یه خبر مهم..........

دیروز یعنی 19 آذر برای اولین بار خودت بدون کمک و تشویق قل خوردی و دمر شدی..

امروز هم صبح که از خواب بیدار شده بودی و داشتی واسه خودت آواز می خوندی و بازی می کردی، 90 درجه چرخیده بودی..

کلا بچه جان اصلا آروم و قرار نداری و در طول مدتی که بیداری همش داری دست و پا می زنی حتی وقتی تو کریر یا صندلی غذات می ذارمت هم همش دست و پا می زنی و دیروز اونقدر این کارو کردی کا از ترس درد گرفتن دست و پات زود از تو صندلی درت آوردم.. با وچودی که خوشت اومده بود و داشتی کشف می کردی که اینجا دیگه کجاست؟


اولین تجربه روروئک


صدرا در حیاط منزل پدربزرگش


کشف میله های تخت


نظرات 6 + ارسال نظر
فاطیشی! دوشنبه 21 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:34 ب.ظ http://fateme.blogsky.com

الهــــــــــــــــی
چقدر خوشملــــــــــــه

دایی کوچیکه دوشنبه 21 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:55 ب.ظ

قربونش دیگه داره شروع میکنه حرکت کنه

من و پنجاه درصد خودم چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:05 ق.ظ http://parsara,persianblog.ir

نگران نباشید از سرماخوردگی ..ولی در مورد اسهال دارویی هست به نام لاکتول که حاوی باکتری های مفید دستگاه گوارش هست یک چهارم قرص را حل کنید در اب مناسب هست برای اسهال طولانی و مقاوم..ماشالا خیلی دوست داشتنیه .بچه ها هرچی بزرگتر می شن دغدغه والدین بیشتر می شه..باید صبور بود و نهایت لذت رو از فرزندمون ببریم.

ممنون خانوم دکتر مهربون.. آره از همین الان پیش بینی می کنم از اون پسر شیطونا بشه و واقعا از خدا می خوام بهم کمک کنه که هر دومون از لحظاتمون لذت ببریم

فرزانه چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:48 ب.ظ http://www.sadragolden.blogfa.com

الهیییییییییی
چرا این فینگیلی سرما خورده بلا به دور باشه از شما گل خوشگل
مامانی لطفا یه بوس آبدار از اون لپ کپلش بکنین :)
البته با اجازه......

سمیه پنج‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:33 ق.ظ http://ramiramila.blogfa.com

من و پنجاه درصد خودم جمعه 25 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:41 ب.ظ http://parsara,persianblog.ir

من اپم....

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد